zondag 10 juni 2007

Een paar Harry Potter moppen!

Professor Anderling weet zeker dat Ron en Harry bij elkaar hebben gespiekt tijdens een proefwerk. Bij Harry staat op het blaadje: "Ik weet het niet!". En bij Ron staat er: "Ik ook niet!"

Wat doet Arthur Wemel als hij bij een verkeerslicht komt?
Hij stopt voor het rode licht, bewonderd het groene en het oranje en rijdt dan weer door als het rood is, want dat had hij al gezien.

Professor Sneep is ziek. Harry gaat op ziekenbezoek en komt al huilend buiten. Zeggen Ron en Hermelien: "Is het zo erg met de Sneep?" Harry: "Nee, maar hij komt volgende week al terug!"

Ron laat aan zijn vader zijn rapport zien. Zegt zijn vader: "Wat een slechte
cijfers!En de vorige keer was je zo goed!
" Ron: "Het is de schuld van de professoren. Zij hebben Hermelien die naast me zat een andere plaats gegeven!"

Ginny Wemel heeft voor het eerst van haar leven een appeltaart gebakken en biedt haar vader 's avonds een stuk aan. Vader eet ervan, knikt goedkeurend en zegt: "Niet slecht, maar ik proef geen stukje appel, klopt dat?" "Maar pappie, in hondenkoekjes zitten toch ook geen honden?"

Opgewonden holt Draco naar zijn moeder: "Mama! Weet je wat ik net zag? Hagrid kuste zomaar Madame Mallemour!" "Dat mag hij best, gekkie", lacht zijn moeder. "Ze gaan toch trouwen volgende week?." Draco staat even na te denken en vraagt: "Wanneer gaat papa dan met zijn secretaresse trouwen?"

Geen opmerkingen: